Returul Produselor

Cu toţii suntem conştienţi pentru ce sunt utilizate aceste sisteme. În toate cazurile de aceste sisteme este nevoie a fi folosite de doar câteva ori într-un interval foarte scurt de timp. Dea lungul timpului ne-am lovit cu situaţia în care clientul cumpăra înainte de examen produsul şi după ce îl foloseşte vrea să îl returneze şi să îşi recupereze banii. Pentru a evita situaţiile neplăcute vă rugăm citiţi cu atenţie următoarele informaţii.

Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi şi obligaţii referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanţa:

Clientul are dreptul că, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natură, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.

Astfel produsele trimise spre retur vor fi verificate. Absolut toate produsele au contor pentru durata de utilizare! Se va verifica acel contor şi dacă se dovedeşte că a fost folosit mai mult de o oră nu se va aproba acel retur, costurile de tur/retur fiind suportate în întregime de cumpărător. Pentru a face teste este mai mult decât suficient o oră pe care o ai la dispoziţie.

Desigur că produsul trebuie să fie trimis cu toate accesoriile primite, inclusiv ambalaje, baterii pt casca dacă este cazul, etc. Produsele nu trebuie să prezinte urme de folosire, modificare, în mod contrar se vor percepe taxe de readucere la stare iniţială. Aceste costuri diferă în funcţie de ce modificări prezintă produsele şi vor fi comunicate cumpărătorului(dacă este cazul) după momentul efectuării verificărilor.

Foarte important!

Conform art.16 (e) din OUG 34/2014, căştile de copiat de culoarea pielii nu se pot returna din motive de igienă!

Conform art.16 (c) din OUG 34/2014, sistemele făcute pe comanda după indicaţiile clientului sunt exceptate de la retur!!

 

Paşii de urmat pentru un retur sunt simpli:

contactează-ne la telefon – vei primi toate detaliile: adresa de retur, etc
trimite produsul către noi: ATENŢIE! Ambalează corespunzător produsele pt a se evita distrugerea lor pe periada transportului.
după primirea produsului se va trece la verificarea lui şi restituirea banilor către client în contul specificat. Atenţie: Contul trebuie să fie pe acelaşi nume pe care a fost efectuată comanda iniţială. Termenul de retur a banilor nu va depăşi 14zile de la data primirii coletului.
Pentru retur trebuie să ne contactezi şi să ne informezi că vrei să faci acest lucru. Produsele trimise fără a ne fi informat se vor intoare automat la expeditor.

Nu primim colete cu ramburs şi nici colete care sunt trimise cu produse pentru retur cu plata transportului la noi. Contravaloarea produselor trimise pentru retur se va pune direct în contul cumpărătorului după verificarea prealabilă a stării produselor.

Call Now ButtonSuna-ne!